Saturday, May 15, 2010

Update About Her…

About who??? About Cik Darin Alya laaa…sape lagi kan… :P

Now she is 6 months plus…going to 7 months on 19 May…cepat kan masa berlalu. Tapi budak ni cam tak berapa besar jek :P And her weight just 7 kg. Still ringan tapi lenguh jugak la tangan ucu ni nak dukung. Sekarang ni lain pulak perangai dia. Bangun2 tidur kalau tengok takde orang dia pun mula lah melalak dan kena selalu perhatikan dia. Sekarang dah sibuk nak berdiri pulak…ada hati rupanya nak pecah rekod ucu. Cisbedebah :P Itulah yang menjadi masalahnya…Selalu kena marah dengan nenek. Nenek Alya garang wooo…hehehe. Alaaa ucu pun garang gak dan suka nak geram and makan2 dia…muahaha. Tapi kan, ucu rasa Alya beruntung tau dapat Tante macam ucu…ngeee~~

Silalah tengok gambar saya…Saya dah pandai duduk tau. Bangun tidur saya terus duduk. Saya nak pecah rekod ucu saya. Chaiyok chaiyok!! :P

DSC00170Saya pegang botol susu saya tau :P

DSC00172  Muka saya yang serius

DSC00173 Cik Pooh peneman setia saya

p/s: Ucu Alya pun comel tau :P

4 comments:

  1. eh of coz la tante husna...jeles la tu...hakhak

    ReplyDelete
  2. auntie farhana lagi cumil dari ucu alya. haha

    alya sebijik muka abg anne.. ;D

    ReplyDelete
  3. perasan la auntie farhana ni.. :P
    kte xtaula alya ikut muka sape...kdg2 cam muka kakak ipar...ish i xtaula...

    ReplyDelete