Thursday, May 13, 2010

Setelah Sekian Lama…

Dah lama tak update blog ni…kasihan sungguh. Takde masa nak update pun iye gak, xtau nak tulis apa pun iye gak…huhuhu. There are things that I wanted to share tapi cam tak menarik jek…ni pun rasa cam tak menarik jek…oklah, some updates about me…

  1. This is really interesting :) I have finished my final examination on last Saturday. Pejam celik dah habis semester 2. Tak sangka kan…cepat tol masa berlalu. Tak sabar nak habis master sebab rasa otak ni cam dah blur2 jek…huhuhu. And I hope the results are ok even though do not received ‘Anugerah Pasca Siswazah Fakulti’. Tapi kalau dapat bersyukur sangat and over joy…mana la tau masa konvo nama akan disebut ke…dahla nanti dengan Agong…InsyaAllah…do pray the best for me k! :)
  2. Dalam masa cuak nak exam, sempat gak pergi Melaka for wedding invitations on 1st and 2nd May. Wedding of Kak Atul and Angah (abang kepada en boyfie). Fuhhh banyak la dugaan nak sampai Melaka. First, bas yang dinaiki berasap. Perghh memang dah risau. Takut sampai lambat sebab on Saturday majlis belah perempuan…bila bas dah ok, lain pulak jadinya…tak boleh cerita kat sini :P Overall everything was ok even ada la mulut2 yang bercakap tentang diri ini samada yang baik ataupun buruk…bagi yang baik tu, syukur Alhamdulillah…bagi yang buruk tu, ada saya kisah…???saya tak kacau hidup kamu ok…plan nak balik Shah Alam Isnin pagi tapi dapat khabar berita kata tak semestinya hantar kerja hari Isnin, apa lagi…kitorang pun pergilah berkaraoke…hik3. After that en boyfie sent me home…
  3. Hari ni baru berkesempatan balik rumah…last week tak balik sebab bapak cakap bapak boleh jaga Cik Darin Alya…lagi pun saya ada paper hari Khamis tu…so bila balik ni tengok Darin Alya dah pandai duduk!!!hoyeahhh hoyeahhh!!! lepas tu kan,dah pandai nak berpaut pulak…apa kes???!!!takkan nak pecah rekod ucu kot…tak boleh jadi ni…ish
  4. Cuti semester ni tak macam cuti kot…need to do my dissertation work. Supervisor dah tanya bila nak jumpa and discuss…tadi saya datang Datin pulak MC…saya jumpa next week jela :P

Setakat ni je kot…entah apa2 merepek meraban dah…huhuhu. Hoping that everything will be ok. Semoga ALLAH permudahkan segala urusan ku…Amiinnnn…

6 comments:

  1. yezza...x kuasa aku nk wat research...huhuhu

    ReplyDelete
  2. tu la. aku nyesal xamek course work. tp kos aku xde sgt course work T_T

    ReplyDelete
  3. waaa...da bergelar master student..eh bukan student..master worker...hehe or nk kawen trus..haha

    ReplyDelete
  4. aryn: tukar la course lain...hehehe.tu la lame tol korang wat master...x hbs2 lg...sabar ye...huhuhu

    muaz: apesal master worker lak?aku x keja lg...so student lg la...lain la cm ko...

    ReplyDelete
  5. ak bkl ikut jejak langkah kamu berdua..~~~

    ReplyDelete