Tuesday, May 25, 2010

Oh My…

This morning went to the faculty to discuss with my supervisor about dissertation. Datin pun ceritalah what the topic all about…what Shikin and I have to do.

Then suddenly at one part…Datin said we have to do both lab work and software. Dalam hati, “Oh goshhh!!!banyak giler kerja…”. Why we have to do both???Why Datin why??? oh tidakkk!!!

The first thing Datin asked to do was to do literature…haa part paling suka. Tak pandai la nak cari journal ni…Bila dah cari, nak kena baca pulak…adoyai…So bila pencarian jurnal ni akan bermula??? Hurmm…bukak Facebook rajin pulak kan…muahahaha. By now I’m not really in the mood to search for those journals because I’m in pain. Tunggu la dah reda sikit…huhuhu

 

Oh la mood rajin…bilakah kau mahu muncul??? Sekarang ni mood cuti kot…huhuhu

And by the way, sape2 yang ada link jurnal, boleh lah berkongsi dengan saya. Sharing is caring, right :P

No comments:

Post a Comment