Thursday, June 24, 2010

Mim Aliff Lam Sin

Siapa dapat teka apakah tajuk entri kat atas…? Kalau dapat teka, saya bagi 10 markah…hohohoho

Itulah yang saya rasa sekarang ni…kenapalah tak rajin nak baca jurnal, nak kaji jurnal…???adeh…I’m failed dealing with that thing…Tetapi saya mahu grad on time…huhuhu. Tak boleh ke tak cari jurnal dulu…? Saya nak buat lab works dulu…Tau tak makan masa yang lama nak buat semua tu. Nak curing concrete je dah 28 hari. Tapi sampai sekarang tak start satu benda pun…Tension tension!!! Dah la nak bulan puasa…penat kot nak buat kerja2 tuh…adoyai~~

Ada tak sesiapa yang ada ubat nak bagi saya rajin…? Atau doa2 ke…tolong lah…

Sekarang ni pun sebenarnya tengah suruh diri untuk rajin…Konon malam ni nak cari and baca jurnal…Tapi hampeh…Cari tu memang la cari…Tang nak baca tu yang payah. Ada sesiapa nak tolong bacakan tak…? Then cerita kan saya…Ni pun sempat lagi tulis blog sebab dah blur…

Haih sangat memerlukan kekuatan dalaman diri…

YaAllah, permudahkanlah segala urusanku…Semoga aku rajin untuk melaksanakan tugas2 ku…Kuatkanlah semangat ku…Aminnn…

p/s: En Fairuz kata nak cubit saya sebab nak bagi rajin…tapi rasanya cubaan dia tu takkan berhasil kot…huhuhu

No comments:

Post a Comment